مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مدرس مکالمات تلفنی موثر استاد مکالمات تلفنی موثر آموزش

تدریس مکالمات تلفنی موثر سخنران مکالمات تلفنی موثر آموزش مکالمات تلفنی موثر

مدرس مکالمات تلفنی موثر استاد مکالمات تلفنی موثر آموزش

تدریس مکالمات تلفنی موثر سخنران مکالمات تلفنی موثر آموزش مکالمات تلفنی موثر

مدرس مکالمات تلفنی موثر استاد مکالمات تلفنی موثر آموزش

تدریس مکالمات تلفنی موثر سخنران مکالمات تلفنی موثر آموزش مکالمات تلفنی موثر
مدرس مکالمات تلفنی موثر استاد مکالمات تلفنی موثر
استاد بهزاد حسین عباسی با 14 سال سابقه در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانهای ایرانی هم اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینار و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست.

بهزاد حسین عباسی

09121724677
09128724677

behzadabbasi.ir
behzadabbasi.com

بایگانی

چگونه با تلفن مکالمه خوبی داشته باشیم

مدرس دوره مکالمات تلفنی موثر

در چندین سال گذشته که شبکه های تلفنی و مخابراتی رشد چشمگیری داشته اند، استفاده از تلفن و موبایل برای برقراری ارتباط خیلی بیشتر شده، اما شاید کمتر کسی به این موضوع پرداخته باشه که چگونه با تلفن مکالمه خوبی داشته باشیم.

با وجود این رشد چشمگیر و استفاده روزافزون ما از تلفن، دانستن آداب مکالمه با تلفن نیز احساس می شود.

اگر ما ندانیم با شخصی که پای تلفن هست چگونه صحبت کنیم و یکسری آداب مکالمه با تلفن رو رعایت نکنیم مطمئناً نمی تونیم مکالمه تلفنی خوب و اثر بخشی داشته باشیم.

فرقی نمی کنه که ما پشت تلفن با چه کسی در حال صحبت هستیم، اگر بتونیم با تلفن مکالمه خوبی داشته باشیم و تأثیر گذاری و یا اثربخشی خوبی با مکالمه پشت تلفن داشته باشیم خیلی در بهتر شدنِ روابط ما با دیگران می تونه کمک کنه.

پیشنهاد می کنم نگاهی به این مقاله بیندازید: چگونه خوب صحبت کنیم

شخصی که پشت تلفن هست می تونه، مشتری ما باشه، همسر ما باشه، فرزند ما باشه و … بنابراین اگر بتونیم با تلفن مکالمه خوبی داشته باشیم و آداب مکالمه با تلفن رو خوب به کار بگیریم می تونه در موثر بودن ارتباطات ما نقش چشمگیری رو ایفا کنه.

مکالمه با تلفن : قبل از مکالمه فکر کنیم

خیلی بهترِ که قبل از اینکه گوشی تلفن رو برداریم و شروع به صحبت کردن کنیم کمی فکر کنیم، مخصوصاً برای مکالمات تلفنی مهم، در مورد این فکر کنیم که:

چی قرارِ بگم؟

چی ممکنه بشنوم؟

نتیجه صحبت های من چی قرارِ باشه؟

اگر فلان سوال رو پرسید چی بگم؟

و … .



مدرس مکالمه تلفنی موثر 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۰۲
  • ۲۹۰ نمایش
  • مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مدرس دوره مکالمات تلفنی موثر

مدرس کلاس مکالمات تلفنی موثر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی