مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

مدرس مکالمات تلفنی موثر استاد مکالمات تلفنی موثر آموزش

تدریس مکالمات تلفنی موثر سخنران مکالمات تلفنی موثر آموزش مکالمات تلفنی موثر

مدرس مکالمات تلفنی موثر استاد مکالمات تلفنی موثر آموزش

تدریس مکالمات تلفنی موثر سخنران مکالمات تلفنی موثر آموزش مکالمات تلفنی موثر

مدرس مکالمات تلفنی موثر استاد مکالمات تلفنی موثر آموزش

تدریس مکالمات تلفنی موثر سخنران مکالمات تلفنی موثر آموزش مکالمات تلفنی موثر
مدرس مکالمات تلفنی موثر استاد مکالمات تلفنی موثر
استاد بهزاد حسین عباسی با 14 سال سابقه در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانهای ایرانی هم اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینار و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست.

بهزاد حسین عباسی

09121724677
09128724677

behzadabbasi.ir
behzadabbasi.com

بایگانی

آموزش مکالمات تلفنی موثر سخنران مکالمات تلفنی موثر

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ق.ظ

مکالمه با تلفن : یادداشت برداری

یک خودکار و کاغذ می تونه در مکالمات تلفنیِ ما معجزه کنه.

آموزش مکالمات تلفنی موثر   سخنران مکالمات تلفنی موثر 

آموزش مکالمات تلفنی موثر

اگر اون منشی که در مثال قبل گفتم، یک خودکار و کاغذ دَمِ دستش بود، ازم دوباره یا سه باره اطلاعاتی که بهش دادم رو نمی پرسید.

برای شما تا حالا چند بار پیش اومده که جایی زنگ بزنید و مجبور باشید چندین بار اطلاعات تون رو بازگو کنید؟

پس زمانی که داریم با شخصی صحبت می کنیم بهتره که یک خودکار و ورق دَمِ دستمون باشه و مواردی از صحبت که لازم هست رو یادداشت کنیم تا بتونیم در هنگام مکالمه یا بعد از اون بهش ارجاع کنیم.

چگونه با تلفن مکالمه خوبی داشته باشیم


مدرس مکالمه تلفنی موثر 


مدرس فروش و بازاریابی


استاد بهزاد حسین عباسی 

مدرس زبان بدن

مدرس  فروش

مدرس بازاریابی

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com

البته در شرکت هایی که از سیستم های CRM استفاده می کنند این موضوع تا حد خیلی زیادی رعایت می شه و به احتمال خیلی زیاد مشتریان از صحبت با اون شخص لذت می برند، چراکه به مشتری این حس دست میده که: تماس گیرنده این شرکت تمام اطلاعات و سلایق من رو که یک بار براشون توضیح دادم به یادش هست، پس من شخص مهمی هستم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۰۲
  • ۲۵۷ نمایش
  • مدرس مکالمات تلفنی موثر مدرس تکنیک های بازاریابی تلفنی

آموزش مکالمات تلفنی موثر

سخنران مکالمات تلفنی موثر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی